כללי:
1. אתר www.Ecommunity.org.il (להלן "האתר" או "החנות") משמש כקניין אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל.
2. כל מבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ולקבלם, וכי לא תהא לו כל טענה כנגד בעלי האתר מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו עפ"י התקנון וכללי ההשתפות בו.
הזכות להשתתף במכירות הנערכות באתר:
1. ההשתתפות מותנית בהרשמה לאתר ומסירת פרטים אישיים מלאים, נכונים ומדויקים, הכוללים שם, מס' טלפון וכתובת דואר אלקטרוני תקינה.
2. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של הלקוח תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי בעת השלמת הליך המכירה.
מוצרים ושירותים המוצעים למכירה באתר:
1.החברה תציע לרכישה באתר מוצרים ו/או שירותים בדגמים, בסוגים וכמויות לפי בחירתה ושיקול דעתה הבלעדי, הפרטים באתר כוללים את תמונת המוצר, שם היצרן, הדגם, מפרט טכני, מידות ומשקל המוצר. עם זאת, התמונות המתפרסמות באתר הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החברה.
2. כל המוצרים באתר המוצעים למכירה הם מחודשים וניתנת עליהם אחריות.
3. התוספות והשידרוגים הניתנים כאופציה בחלק מהמוצרים המוצעים לרכישה באתר, אינן נכללים בסכום המכירה הרגילה והן כרוכים בתוספת תשלום.
4. במידה והמוצר אזל מהמלאי, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה, ו/או להציע ללקוח מוצר חלופי.
חיובים ותשלומים:
לרשות לקוחותינו עומדים מספר דרכים לתשלום:
1. ביצוע תשלום באמצעות כרטיס אשראי, לאחר אישור העסקה ע"י חברות האשראי. עסקאות מעל 500 ₪ מותנות בחתימה ומילוי פרטי הלקוח בטופס "חיוב כרטיס אשראי" שישלח ללקוח בפקס ויוחזר אלינו בצירוף תעודת זהות.
2. ביצוע תשלום באמצעות העברה בנקאית.
3. משהו על צ’קים?
**אספקת המוצרים:**
1. החברה תדאג לאספקת המוצר או השירות שנרכש באתר, לכתובת שהוקלדה בדף ההרשמה.
2. מועד אספקת המוצרים ו/או השירותים ללקוח הוא בימי עבודה, הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של המזמין. החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ולהתאימו לצורכי הלקוח, וזאת בכפוף למדיניות חברת ההובלה.
3. החברה אינה אחראית לכל איחור באספקת המוצר שאינו בשליטתה. במקרה של איחור באספקה רשאי המזמין לבטל את הזמנתו ולקבל את מלוא כספו בחזרה.
4. באפשרות הלקוח לבצע איסוף עצמי מחנות החברה בתיאום מראש.
5. מוצרים הנשלחים בדואר שליחים יישלחו חינם עד 3 פעמים , אם ולאחר מכן עדיין לא נעשה מענה מצד הלקוח , יחוייב בסכום סמלי של עלות המשלוח בלבד.
6."אקומיוניטי-אקולוגיה לקהילה מוגנת" היא שקובעת את אופן ההובלה והאספקה. משלוח המוצרים יכול להיעשות במשלוח עם חברה חיצונית, שיתבצע עד 7 ימי עסקים.
לחברה שמורה הזכות להודיע למציע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים (לרבות עקב היותו אזור מסוכן). במקרה זה המוצר יימסר לידיו בנקודת האיסוף אשר תקבע על ידי החברה.
בעת תיאום האספקה, תתבקש נוכחותך במקום ובמועד האספקה וכן הצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי . קיום דרישה זו מהווה תנאי למסירת המוצר.
החברה משתמשת בשירותיה לשליחות בעזרת חברת שילוח עצמאית.
במידה וחברת השילוח לא תוכל להגיע ליעד מסויים , חברת אקומיוניטי תתאם עם הלקוח מסירת המוצר בדרכים חלופיות או ליעד קרוב.
-** עבור ישובים מרוחקים ו/או ישובים מעבר לקו הירוק, תחול תוספת תשלום בסך 100-250 ₪ בהתאם לסוג המוצר ולחברת ההובלות (התוספת תיגבה ע"י נציג שרות בנפרד מההזמנה)**-
*אחריות ושירות:*
1. כל המוצרים הנמכרים באתר מסופקים עם חשבונית המהווה תעודת אחריות כדין.
**2. האחריות הבלעדית למוצרים ו/או שירותים, אספקתם, איכותם, טיבם ועמידתם ויכולתם חלה על היצרנים ו/או היבואנים ובהתאם לתעודות האחריות המצורפת לכל מוצר שיירכש באמצעות האתר. האחריות היא על כל תקלה טכנית, תפעולית, אך לא על נזק פיזי (קצר חשמלי, שריפה, רטיבות, שבר או שימוש לא נאות במוצר) שנגרם למוצר.
3. האחריות תינתן במעבדת השירות של החברה.
4. במקרה של תקלה בתוכנה ולא בחומרה, יחויב הלקוח בעלות בדיקת מעבדה שהינה 120 ₪. ---לנסח משהו על הצעת מחיר ללקוח---
ביטול עסקה והחזרת מוצר:
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
2. במידה ולקוח מעוניין לבטל את ההזמנה לפני שחוייב כרטיס האשראי, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות החברה או באמצעות הודעה בדואר האלקטרוני לשירות לקוחות באתר.
3. במידה ולקוח מעוניין לבטל את ההזמנה אחרי שחוייב כרטיס האשראי ולפני משלוח המוצר אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעה טלפונית, או באמצעות משלוח דוא"ל.
במקרה זו יוחזר לו כספו באמצעות חברת האשראי, בקיזוז דמי הביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך ביניהם (למעט במקרים שבהם מדובר בהזמנה מיוחדת שנעשתה עבור הלקוח).
****4. ביטול הזמנה מיוחדת הינה הזמנה של מוצר שנעשה בהזמנה אישית ללקוח (הרכבת מחשב נייח ו/או מחשב נייד). ביטול הזמנה מסוג זה כרוך בדמי ביטול מיוחדים בשיעור של 30% מעלות העסקה ובכפוף להחלטת החברה.****
5. במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת עד 14 ימים מיום רכישת המוצר וזאת בתנאי*** שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, לא נפתח, ולא נעשה בו שימוש.*** במקרה זה יקבל הלקוח זיכוי לקניה בחנות בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 10% מעלות העסקה, ובקיזוז עלויות ההובלה.
6. החזרת מוצרים לאחר 14 יום מיום הרכישה, או מוצרים אשר אריזתם נפתחה ו/או נפגמה-הזיכוי בגינם יהיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
ביטול עסקה ע"י החברה:
1. במקרה של השבתה או תקלה בפעילותו התקינה של האתר עקב "כוח עליון" ו/או, עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת המוצרים.
2. במקרה בו לא עמד המשתמש בהתחייבות מהתחייבויותיו לרבות, אך לא רק, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין המוצר שהזמין ו/או בכל מקרה בו מסר המשתמש פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים, לרבות במקרה של אי אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.
תמונות להמחשה בלבד:
1. לעיתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדוייקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.
2. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר.
3. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק , העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.
פרטיות:
1. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי.
2. הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר. כדי לוודא מודעות המבקרים באתר , מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.
תנאים נוספים:
"אקומיוניטי-אקולוגיה לקהילה מוגנת" שומרת על זכותה לשנות את התקנון ו/או כללי הרכישה ו/או המחירים מעת לעת ע"פ שיקול דעתה וללא כל הודעה מוקדמת.
"אקומיוניטי-אקולוגיה לקהילה מוגנת" לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית מכל גורם שאינו בשליטתה המלאה.
שירות לקוחות
בכל עניין, שאלה ו/או בקשה, אנא פנו אל שירות הלקוחות של אקולוגיה לקהילה מוגנת. מוקד השירות מטפל ומסייע בנושאי השימוש באתר, בירורים, שאלות, אספקת מוצרים ותלונות.
ניתן לפנות למוקד באמצעות "צור קשר" באתר.
ניתן לפנות גם בטלפון: 04-6129999
או בדוא"ל: sales@ecommunitysales.page
אנו מאחלים לכם קניה בטוחה וחווית גלישה נעימה !
בברכה, אקולוגיה לקהילה מוגנת .